Štíhlejší postava nemusí znamenat drastické změny ve vašem dni

Štíhlejší postava nemusí znamenat drastické změny ve vašem dni

Další návod na dietní režim, který by znamenal nakupování potravin a připravování pokrmů, u kterých téměř nerozumíte jejich názvům? Přesně rozepsané cvičení, na které byste si museli vzít dovolenou z práce? Určitě ne! Zhubnout můžete i s jednoduchými triky.

Štíhlejší postava nemusí znamenat drastické změny ve vašem dni

Televizní pořady i módní rubriky a magazíny jsou naplněny lidmi, kteří dokázali zcela změnit svůj životní styl a získali novou, štíhlou postavu. Celá řada z nich shodila i desítky kilogramů. Jistě jim patří náš obdiv, jelikož museli prokázat velkou vůli, odhodlání i odříkání.

Je taková cesta určena pro každého?

Určitě i vás napadne, že by bylo příjemné shodit ty přebytečné kilogramy, které se na vaší postavě zabydlely v posledních letech. Moci se projít v létě po pláži s hrdostí a bez nutnosti zahalovat se do objemných šátků a volných plážových šatů. Když se však blíže seznámíte s přísnými pravidly, jakými se museli hrdinové hubnoucích příběhů řídit, zjistíte, že ve vašem náročném pracovním tempu, které je doplněné o celou řadu domácích povinností, není pro přísný režim místo. Nezoufejte. I vy můžete shodit pár přebytečných kilogramů a nemusí to znamenat, že zcela změníte svůj běžný denní režim. Zapojte několik malých triků a brzy se můžete těšit na první výsledky.

Pár pravidel pro běžný den

Začněte krok po kroku. A to doslova. Ano, máme na mysli, abyste zařadili do svého dne více chůze. Zapomeňte na to, že je v budově výtah, na oběd nebo na drobný nákup jděte pěšky, vystupte z autobusu o stanici dříve, nebo začněte chodit po kanceláři pokaždé, když zvednete telefon a něco vyřizujete. Chůze je nejpřirozenějším pohybem a snadnou cestou ke štíhlé linii. Samozřejmě je nutná i změna stravování, ta však na začátku může vypadat jen velmi nevinně a nenásilně. Omezte v jídelníčku všechny cukrovinky, tedy čokolády, sušenky a oplatky. Ty nahraďte ovocem, nebo ořechy. Rovněž vyměňte veškeré slazené nápoje za jejich neslazené verze a před každým jídlem vypijte sklenici vody. Pokud se vám zpočátku nebude dařit dodržovat pravidelnost ve stravování tedy pět jídel denně přibližně ve stejnou dobu, zaměřte se především na snídani a večeři. Snídani byste měli sníst asi do půl hodiny po probuzení a večeři dvě hodiny před spaním.

Ačkoliv se jedná o velmi jednoduchá pravidla, s jejich dodržováním se můžete těšit na první výsledky už za několik krátkých týdnů. Jak sami vidíte, neznamenají žádný zásadní zásah do vašeho běžného denního režimu a jistě nebude problém je dodržet.

Jak získat motivaci

Jste z těch, kteří vždy vydrží jen několik krátkých dní, a poté se vše vrátí do starých kolejí? Zkuste zapracovat na motivaci. Můžete si pomoci pořízením fotografií vaší postavy na začátku režimu a po prvních dosažených viditelných výsledcích. Také vám pomůže pravidelné měření. Zapište si vaše míry na začátku režimu a poté vždy za jeden nebo dva týdny se přeměřte. Výbornou motivací je i zakoupení krásného kusu oblečení, které je o jedno číslo menší než vaše současná velikost. A když pro hubnutí získáte ještě partnera, nebo kamaráda či kamarádku, je úspěch téměř zaručen.

 

Už se jistě nemůžete dočkat nadcházející plavkové sezóny!

Štíhlejší postava nemusí znamenat drastické změny ve vašem dni
5 (100%) 1 vote

Napiš první komentář

Napiš komentář

E-mailová adresa nebude zveřejněna.


*