Štíhlejší postava nemusí znamenat drastické změny ve vašem dni

Štíhlejší postava nemusí znamenat drastické změny ve vašem dni

Další návod na dietní režim, který by znamenal nakupování potravin a připravování pokrmů, u kterých téměř nerozumíte jejich názvům? Přesně rozepsané cvičení, na které byste si museli vzít dovolenou z práce? Určitě ne! Zhubnout můžete i s jednoduchými triky.

Štíhlejší postava nemusí znamenat drastické změny ve vašem dni

Televizní pořady i módní rubriky a magazíny jsou naplněny lidmi, kteří dokázali zcela změnit svůj životní styl a získali novou, štíhlou postavu. Celá řada z nich shodila i desítky kilogramů. Jistě jim patří náš obdiv, jelikož museli prokázat velkou vůli, odhodlání i odříkání.

Je taková cesta určena pro každého?

Určitě i vás napadne, že by bylo příjemné shodit ty přebytečné kilogramy, které se na vaší postavě zabydlely v posledních letech. Moci se projít v létě po pláži s hrdostí a bez nutnosti zahalovat se do objemných šátků a volných plážových šatů. Když se však blíže seznámíte s přísnými pravidly, jakými se museli hrdinové hubnoucích příběhů řídit, zjistíte, že ve vašem náročném pracovním tempu, které je doplněné o celou řadu domácích povinností, není pro přísný režim místo. Nezoufejte. I vy můžete shodit pár přebytečných kilogramů a nemusí to znamenat, že zcela změníte svůj běžný denní režim. Zapojte několik malých triků a brzy se můžete těšit na první výsledky.

Pár pravidel pro běžný den

Začněte krok po kroku. A to doslova. Ano, máme na mysli, abyste zařadili do svého dne více chůze. Zapomeňte na to, že je v budově výtah, na oběd nebo na drobný nákup jděte pěšky, vystupte z autobusu o stanici dříve, nebo začněte chodit po kanceláři pokaždé, když zvednete telefon a něco vyřizujete. Chůze je nejpřirozenějším pohybem a snadnou cestou ke štíhlé linii. Samozřejmě je nutná i změna stravování, ta však na začátku může vypadat jen velmi nevinně a nenásilně. Omezte v jídelníčku všechny cukrovinky, tedy čokolády, sušenky a oplatky. Ty nahraďte ovocem, nebo ořechy. Rovněž vyměňte veškeré slazené nápoje za jejich neslazené verze a před každým jídlem vypijte sklenici vody. Pokud se vám zpočátku nebude dařit dodržovat pravidelnost ve stravování tedy pět jídel denně přibližně ve stejnou dobu, zaměřte se především na snídani a večeři. Snídani byste měli sníst asi do půl hodiny po probuzení a večeři dvě hodiny před spaním.

Ačkoliv se jedná o velmi jednoduchá pravidla, s jejich dodržováním se můžete těšit na první výsledky už za několik krátkých týdnů. Jak sami vidíte, neznamenají žádný zásadní zásah do vašeho běžného denního režimu a jistě nebude problém je dodržet.

Jak získat motivaci

Jste z těch, kteří vždy vydrží jen několik krátkých dní, a poté se vše vrátí do starých kolejí? Zkuste zapracovat na motivaci. Můžete si pomoci pořízením fotografií vaší postavy na začátku režimu a po prvních dosažených viditelných výsledcích. Také vám pomůže pravidelné měření. Zapište si vaše míry na začátku režimu a poté vždy za jeden nebo dva týdny se přeměřte. Výbornou motivací je i zakoupení krásného kusu oblečení, které je o jedno číslo menší než vaše současná velikost. A když pro hubnutí získáte ještě partnera, nebo kamaráda či kamarádku, je úspěch téměř zaručen.

 

Už se jistě nemůžete dočkat nadcházející plavkové sezóny!

Ohodnoť článek

Napiš první komentář

Napiš komentář

E-mailová adresa nebude zveřejněna.


*